Effekte des Marktaustritts von öffentlich- rechtlichen Online-Nachrichtengeboten auf den Absatz von digitalem Paid Content : Eine Simulation für den österreichischen Markt
In: Media-Perspektiven, Vol. 2024, No. 1, pp. 1 - 15
2024Essay / Article in JournalOpen Access
Faculty of Business, Economics and Law » Schmalenbach School of Business and Economics
Title:
Effekte des Marktaustritts von öffentlich- rechtlichen Online-Nachrichtengeboten auf den Absatz von digitalem Paid Content : Eine Simulation für den österreichischen Markt
Author:
Zabel, ChristianTH Köln
- DHSB-ID
- THK0002765
- GND
- 136792340
- ORCID
-
0000-0002-4636-6679
- SCOPUS
- 35104201200
- Other
- person connected with TH Köln
- Other
- person connected with TH Köln
Year of publication:
2024
„Publication Channel“:
Open Access
Language of text:
German
Type of resource:
Text
Peer Reviewed:
Not Peer Reviewed
Practice Partner:
Yes
Category:
Transfer
Part of statistic:
Part of statistic